PROTOCOLO PARA A ATENCIÓN EDUCATIVA AO ALUMNADO CON DISCAPACIDADE AUDITIVA
Protocolo para a atención educativa do alumnado con discapacidade auditiva publicado pola Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.
Ofrece información clave sobre a perda auditiva, sobre o proceso de detección e diagnóstico e sobre a intervención educativa, describindo as necesidades educativas do alumnado con discapacidade auditiva, as medidas educativas para atender este alumnado e a planificación da intervención educativa a nivel de centro, de aula e na familia.
Tamén ofrece orientacións para o emprego dos distintos recursos e axudas técnicas, así como pautas para a sensibilización da comunidade educativa, a avaliación do alumnado con discapacidade auditiva e bibliografía sobre o tema.
Me encanta el blog, soy mami de un niño con daltonismo y sé que es duro tener un peque diferente. Sobre todo a edades tempranas
ResponderEliminarMuchas gracias, me alegra que te guste. En cuanto a lo que comentas sobre tu hijo, siempre nos preocupa cualquier circunstancia que pueda afectar a nuestros hijos/as, pero, por lo general, como comprobarás en tu día a día, las personas con daltonismo se adaptan bien y no ven limitada su calidad de vida, aunque es cierto que la realización de algunas actividades puede ser más dificultosa. Es muy importante un diagnóstico temprano porque ayuda a prevenir posibles problemas de baja autoestima y te permite concienciar al niño de su afección visual, así como informar a sus profesores, acerca de ello. Un saludo!
ResponderEliminar