PROTOCOLO PARA A ATENCIÓN EDUCATIVA AO ALUMNADO CON DISCAPACIDADE AUDITIVA

Protocolo para a atención educativa do alumnado con discapacidade auditiva publicado pola Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.
Ofrece información clave sobre a perda auditiva,  sobre o proceso de detección e diagnóstico e sobre a intervención educativa, describindo as necesidades educativas do alumnado con discapacidade auditiva, as medidas educativas para atender este alumnado e a planificación da intervención educativa a nivel de centro, de aula e na familia. 
Tamén ofrece orientacións para o emprego dos distintos recursos e axudas técnicas,  así como pautas para a sensibilización da comunidade educativa, a avaliación do alumnado con discapacidade auditiva e bibliografía sobre o tema.



Comentarios

  1. Me encanta el blog, soy mami de un niño con daltonismo y sé que es duro tener un peque diferente. Sobre todo a edades tempranas

    ResponderEliminar
  2. Muchas gracias, me alegra que te guste. En cuanto a lo que comentas sobre tu hijo, siempre nos preocupa cualquier circunstancia que pueda afectar a nuestros hijos/as, pero, por lo general, como comprobarás en tu día a día, las personas con daltonismo se adaptan bien y no ven limitada su calidad de vida, aunque es cierto que la realización de algunas actividades puede ser más dificultosa. Es muy importante un diagnóstico temprano porque ayuda a prevenir posibles problemas de baja autoestima y te permite concienciar al niño de su afección visual, así como informar a sus profesores, acerca de ello. Un saludo!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Non esquezas deixar o teu comentario