Familias visibles é un padlet elaborado polo mestre de Educación Infantil e Primaria Rubén García Hernández ( elmaestroruben) cunha selección de materiais para abordar a diversidade familiar. A través de distintos contos pódense traballar na aula as distintas estruturas familiares desde una perspectiva tolerante, respectuosa e igualitaria.
Documento editado pola Xunta de Galicia no que se recompilan as cuestións normativas máis relevantes con respecto á protección de datos persoais nos centros escolares, así como se ofrecen modelos de cláusulas de información e autorización para ser usados nos centros. Este protocolo actualizarase regularmente con distintos cambios normativos que se produzan. Para acceder a el, pincha na imaxe
Actualización do Protocolo de prevención, detección e intervención do risco suicida no ámbito educativo do ano 2018, que inclúe novas estratexias que teñen como obxectivo abordar os malestares e o sufrimento psicolóxico e reducir o risco de suicidio da nosa poboación nos anos vindeiros. Para descargar o documento, preme aquí
Programa de intervención social e terapéutica con menores que exercen violencia física, psicolóxica e/ou sexual realizado pola Fundación Márgenes y Vínculos en colaboración coa Área de Derechos Sociales del Ayuntamiento de Málaga . Ofrece pistas para detectar se estamos ante un adolescente que exerce algún tipo de violencia; pautas para previr estas condutas nos adolescentes; información sobre como pode afectar a violencia á persoa que agride e sobre como actuar cando nos percatamos de que se está a dar esa situación. Para acceder ao documento, preme na guía
O Colexio Oficial da Psicoloxía de Madrid publica unha guía que pretende contribuír a minimizar o impacto psicolóxico da Guerra na infancia e adolescencia. O documento ofrece pautas psicolóxicas ás familias, aos profesionais da educación e ao persoal que traballa con nenos/as e adolescentes para minimizar o impacto que están a sufrir pola invasión de Ucrania, así como pretende dotar de estratexias para coidalos e protexelos da mellor maneira posible . Na primeira parte da guía preséntanse pautas específicas para explicar aos nenos/as o contexto no que viven ou do que foxen; os principais problemas que poden sufrir tras estar inmersos nunha guerra e pistas para recoñecer cando están a desenvolver condutas preocupantes e como actuar ante elas. Na segunda parte infórmase das principais reaccións emocionais que poden presentar os nenos/as expostos a crudas imaxes nos medios en función da súa idade, danse pautas para xestionar o posible malestar psicolóxico dos...