Publicacións

BECAS MEC PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Imaxe
O Ministerio de Educación abriu o prazo da convocatoria das bolsas e axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, curso 2018 - 2019. Os destinatarios son os alumnos/as con necesidade específica de apoio educativo derivada de discapacidade ou trastorno grave de conduta, así como os alumnos/as con necesidade específica de apoio educativo asociada a altas capacidades. O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 15 de agosto e remata o 27 de setembro de 2018. Para máis información, preme na imaxe.

RESPETEN MI CUERPO

Imaxe
"Respeten mi cuerpo: Manual para adultos que quieran conversar con niños y niñas sobre los límites del cuerpo y el abuso sexual" es una guía publicada por Save the Children en 2014. Para descargar, pincha aquí Este documento tiene como objetivo facilitar a las madres y padres hablar con sus hijos/as sobre el tema del abuso sexual puesto que, en muchas ocasiones, los adultos no sabemos cómo abordar este asunto sin crear miedos o preocupaciones a los más pequeños/as. Ofrece sugerencias sobre cómo tratar esta cuestión en diferentes edades, sobre cómo protegerlos y cómo conversar abiertamente sobre sus propios cuerpos, las partes privadas, internet, las relaciones y sus límites. Para proteger a los niños/as del abuso sexual es fundamental dotarles de los conocimientos y aptitudes para enfrentarse a posibles situaciones de abuso, para decir NO, y a buscar la ayuda para que cese esa situación.  Todas las personas, desde bien pequeñas, deben aprender que siempr...

CALENDARIO ESCOLAR 2018-2019

Imaxe
ORDE do 28 de maio de 2018 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2018/19 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.  Pincha neste  ENLACE  para consultalo

GUÍA DE ASESORAMENTO FAMILIAR-COLECCIÓN CONVIVIR CO TDAH

Imaxe
S egunda publicación da Consellería de Política Social e da Fundación Ingada dentro da Colección Convivir co TDAH . Nela ofrécese asesoramento técnico e xurídico para aquelas familias que teñen un membro con TDAH. Na guía podedes atopar información sobre o que implica que un neno/a teña TDAH; asesoramento e apoio para traballar con el/a e reducir o impacto de determinadas características deste trastorno neurobiolóxico no seu día a día; pautas sobre normas e disciplina, adquisición de hábitos, impulsividade/agresividade, estudio; posibles condutas de risco; problemas legais; información clínica, etc.  Ademais conta cun anexo coa normativa vixente e as medidas metodolóxicas aplicables. Guía de asesoramiento familiar , versión en castellano Outras publicacións desta colección: TDAH e terapia ocupacional

GUÍA DE APOYO AL ESTUDIO PARA ALUMNOS CON TDAH

Imaxe
TDAH Guía de apoyo al estudio  es un documento editado por INGADA (Instituto Gallego del TDAH y trastornos asociados), por la Fundación Mª José Jove y por la Consellería de Educación . La guía procura contribuir  a conseguir un mayor conocimiento del alumnado con este trastorno y ofrece recursos para sus familias que sirvan de apoyo y orientación en la mejora de su rendimiento. En ella podemos encontrar: consejos para la organización del espacio y del tiempo, para el entrenamiento de la atención y la memoria; estrategias para desarrollar una técnica de estudio propia; pautas generales para organizar el estudio; recomendaciones específicas para estudiar las diversas materias; consejos para hacer un examen o para mantener hábitos de vida saludable; técnicas de relajación, recursos y enlaces interesantes, aplicaciones de memoria y atención; anexos, etc. Puede descargarse en castellano y gallego. TDAH Guía de apoyo al estudio en castellano TDAH Guía de apoio a...

PROTOCOLO PARA A ATENCIÓN EDUCATIVA DO ALUMNADO COA SÍNDROME DE DOWN E/OU DISCAPACIDADE INTELECTUAL

Imaxe
Protocolo para a atención educativa do alumnado coa Síndrome de Down e/ou discapacidade intelectual , publicado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e elaborado por un grupo interdisciplinario constituido a tal efecto. Neste documento podes atopar información sobre: que é a Síndrome de Down;  orientacións no proceso de escolarización do alumnado coa Síndrome de Down e/ou discapacidade intelectual; pautas para a organización interna do centro co fin de ofertar unha axeitada resposta educativa; orientacións metodolóxicas e de aula;  medidas curriculares desde a perspectiva do deseño universal para a aprendizaxe;  orientacións sobre a avaliación e seguimento do alumnado; orientacións de colaboración coas familias e aspectos a ter en conta para a sensibilización da comunidade educativa en prol dunha cultura inclusiva. Se queres acceder ao documento, pincha aquí . FONTE: Páxina da Consellería de Cultura, Educación e Ord...

TDAH E TERAPIA OCUPACIONAL

Imaxe
Primeira  publicación da  Consellería de Política Social  e da  Fundación Ingada  dentro da  Colección Convivir co TDAH . Neste documento podedes atopar información e recomendacións sobre  o TDAH desde a disciplina de terapia ocupacional co obxectivo de mellorar o funcionamento das persoas diagnosticadas e as súas familias, así como servir de axuda para outros profesionais en contacto co colectivo. A guía estructurase en cinco apartados diferenciados: un primeiro capítulo sobre terapia ocupacional e TDAH e outros catro organizados en base ao modelo de Williams y Shellenberger (1994), que contempla o desenvolvemento humano como unha estrutura piramidal. Ao longo deses capítulos describiranse os diferentes niveis  segundo a mesma e as problemáticas que para cada nivel pode presentar unha persoa cun diagnóstico de TDAH. TDAH e terapia ocupacional , versión en galego TDAH y terapia ocupacional , versión en castelán