PROTOCOLO DE TRATAMENTO EDUCATIVO DE ALUMNADO CON TRASTORNO DE ESPECTRO AUTISTA (TEA)
Protocolo de atención educativa para alumnado con trastorno de espectro autista publicado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.
Para acceder, pincha na imaxe
Nel poderás atopar:
- Concepto de trastorno do espectro do autismo (TEA)
- Diagnóstico do TEA
- Indicadores para a familia
- Indicadores para a escola
- O diagnóstico
- Profesorado titor.
- Xefatura do departamento de orientación
- Equipo de Orientación Específico (EOE)
- Tratamento educativo do alumnado con TEA
- Alumnado
- Profesorado
- Aula
- Centro docente
- Familia
- Entidades sen ánimo de lucro relacionadas co TEA
- Medidas educativas
- Orientacións para o proceso de escolarización
- Orientacións para o currículo
- Avaliación do alumnado con TEA
- Seguimento do tratamento educativo do alumnado con TEA. Procesos de mellora
- O seguimento a curto prazo
- O seguimento a medio prazo
- O seguimento a longo prazo ou avaliación
- Glosario
- Referencias bibliográficas e fontes de información
- Libros e artigos
- Recursos web.
- Anexos
- Anexo I: Indicadores e signos de alerta para a detección do alumnado con TEA (Hortal -coord.-, 2011
- Anexo II: Probas de screening e diagnósticas que poden axudar no proceso de avaliación psicopedagóxica
- Anexo III: Esquema de actuación ante un posible caso de TEA
Fuente: Consellería de Educación
Gracias por compartirlo, Natalia. Me lo guardo. un biquiño y buen finde.
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