QUE RETUMBEN NUESTROS GOLPES EN TODOS LOS RINCONES

Os pasados días a banda Motxila21 presentou o seu primeiro videoclip, un espectacular traballo realizado por mozos con síndrome de Down e varios colaboradores entre os que se atopan doce rapaces con este síndrome e os músicos  Enrique Villareal, El Drogas (ex de Barricada) e o Piñas y Kutxi (integrantes do grupo Marea).
O grupo naceu como froito dunha iniciativa que xurdeu  na Asociación Navarra de síndrome de Down xa vai uns anos.
A realización do videoclip parte do desexo dos mermbros do grupo e dentro do marco do proxecto "Muévete" que busca espertar  a conciencia social e sensibilizar ante as persoas con discapacidade.
Non se me ocorre mellor presentación que a que eles mesmos fan na súa páxina de Facebook, que transcribo a continuación:

"
Motxila21 es un grupo de música formado por 12 chavales con síndrome de down y 7 voluntarios, surgido por el amor a la música y el esfuerzo de la superación.
...
Son muchas las ocasiones en las que la gente suele preguntar por el significado de Motxila21; es la mochila la que le pesa al crómosoma21, esa que hace que las personas con síndrome de down sean lo que son, personas que necesitan expresarse, divertirse, comunicarse en definitiva de hacer lo que todos deseamos y amamos.
En escena lo que se ve es a un grupo de personas capaces de divertirse, comunicarse y de emocionarse a través de la música, y ésta a su vez les aporta ilusión y sueños. Con la mochila son capaces de realizar un viaje musical inolvidable.
Ese es el viaje al que invitamos a todos los que nos quieran escuchar…………………"

 
 

Comentarios