F orientacióncondesa: PROTOCOLO DE TRATAMENTO EDUCATIVO DE ALUMNADO CON TRASTORNO DE ESPECTRO AUTISTA (TEA)

miércoles, 16 de marzo de 2016

PROTOCOLO DE TRATAMENTO EDUCATIVO DE ALUMNADO CON TRASTORNO DE ESPECTRO AUTISTA (TEA)

Protocolo de atención educativa para alumnado con trastorno de espectro autista publicado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.



Para acceder, pincha na imaxe

Nel  poderás atopar:

  • Concepto de trastorno do espectro do autismo (TEA)
  • Diagnóstico do TEA
    • Indicadores para a familia
    • Indicadores para a escola
    • O diagnóstico
      • Profesorado titor.
      • Xefatura do departamento de orientación
      • Equipo de Orientación Específico (EOE)
  • Tratamento educativo do alumnado con TEA
    • Alumnado
    • Profesorado
    • Aula
    • Centro docente
    • Familia
    • Entidades sen ánimo de lucro relacionadas co TEA
    • Medidas educativas
      • Orientacións para o proceso de escolarización
      • Orientacións para o currículo
  • Avaliación do alumnado con TEA
  • Seguimento do tratamento educativo do alumnado con TEA. Procesos de mellora
    • O seguimento a curto prazo
    • O seguimento a medio prazo 
    • O seguimento a longo prazo ou avaliación
  • Glosario
  • Referencias bibliográficas e fontes de información
  • Libros e artigos
  • Recursos web. 
  • Anexos
    • Anexo I: Indicadores e signos de alerta para a detección do alumnado con TEA (Hortal -coord.-, 2011
    • Anexo II: Probas de screening e diagnósticas que poden axudar no proceso de avaliación psicopedagóxica
    • Anexo III: Esquema de actuación ante un posible caso de TEA 


Fuente: Consellería de Educación

1 comentario :

  1. Gracias por compartirlo, Natalia. Me lo guardo. un biquiño y buen finde.

    ResponderEliminar

Non esquezas deixar o teu comentario

divpinterest