PROTOCOLO DE TRATAMENTO EDUCATIVO DE ALUMNADO CON TRASTORNO DE ESPECTRO AUTISTA (TEA)

Protocolo de atención educativa para alumnado con trastorno de espectro autista publicado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.



Para acceder, pincha na imaxe

Nel  poderás atopar:

  • Concepto de trastorno do espectro do autismo (TEA)
  • Diagnóstico do TEA
    • Indicadores para a familia
    • Indicadores para a escola
    • O diagnóstico
      • Profesorado titor.
      • Xefatura do departamento de orientación
      • Equipo de Orientación Específico (EOE)
  • Tratamento educativo do alumnado con TEA
    • Alumnado
    • Profesorado
    • Aula
    • Centro docente
    • Familia
    • Entidades sen ánimo de lucro relacionadas co TEA
    • Medidas educativas
      • Orientacións para o proceso de escolarización
      • Orientacións para o currículo
  • Avaliación do alumnado con TEA
  • Seguimento do tratamento educativo do alumnado con TEA. Procesos de mellora
    • O seguimento a curto prazo
    • O seguimento a medio prazo 
    • O seguimento a longo prazo ou avaliación
  • Glosario
  • Referencias bibliográficas e fontes de información
  • Libros e artigos
  • Recursos web. 
  • Anexos
    • Anexo I: Indicadores e signos de alerta para a detección do alumnado con TEA (Hortal -coord.-, 2011
    • Anexo II: Probas de screening e diagnósticas que poden axudar no proceso de avaliación psicopedagóxica
    • Anexo III: Esquema de actuación ante un posible caso de TEA 


Fuente: Consellería de Educación

Comentarios

  1. Gracias por compartirlo, Natalia. Me lo guardo. un biquiño y buen finde.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Non esquezas deixar o teu comentario